Üldögélnek, beszélgetnek

2014.01.17. 21:10 Allen Ark

Vic: - Barátaim, fiúk! Jönnek az elvtársak, még ha talajszint alól is, de mi lenne, ha osztogatnánk egy kicsit? Azt minden választás előtt szoktak.

Misi: - Főnök, ne csináljuk már! Az egyetlen eredményünk az elmúlt három évből, hogy kikerültünk a túlzott deficit eljárás alól.

Tóni: - Még egy értelmes szlogent se tudtak össze hozni. Sajtó a miénk, kampányolni fog még valaki rajtunk kívül?

Jani: - A választási szisztémát átírtuk, ahogy kérted, szóval nem lehet itt probléma, de ha úgy látod, akkor én is: osztogassunk.

Árpi: - Saját zsebből nehéz nagyvonalúnak lenni, de miért nem máséból osztogatunk? 

Vic: - Mekkora egy zseni vagyok! Ez majdnem nekem is eszembe jutott. Gáz, villany, csatorna - fátyolosodnak a hálás nyugdíjas szemek.

Jani: - Nekem is tetszik, olcsóbb Audi esetleg?

Vic: (Felhúzott szemöldök, kérdő tekintet. Apa haragszik, de neked elnézed fiam - nézés.)

Jani: - Persze, persze, csak vicceltem.

Tóni: - Bankokon nem rúgunk még egyet? Az eddig mindig bejött. Mondjuk legyen egy-két ingyenes szolgáltatás. Készpénz felvét? Ha gáz van, akkor még bedobhatjuk az ingyen: sör, kenyér, cirkusz.

Vic: - Ne szaladjunk annyira előre.

Árpi: - Azért írassuk bele a számlalevélbe, hogy mennyit kaptak TŐLÜNK. Hátha nem értik.

Vic: - Ezt is én mondtam... 

Üldögélnek, beszélgetnek.

Eközben Argentínában:

Nem szarral gurigáznak.

Szólj hozzá!

Címkék: napi bölcsesség

A bejegyzés trackback címe:

https://apamsecret.blog.hu/api/trackback/id/tr635738500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása