Napi - mazochista macsó

2012.03.19. 21:19 lostrider

A Manga Cowboy szintén az ehető hamburgeresek táborába tartozik. Ritkán járok a Ráday utca környékén, de a mai napon arra felé keveredtem, benéztem. Rövid gondolkodás után rámentem a Kamikaze hamburgerre.

- Csípős.

- Oké, olvastam, köszönöm.

Azért a csípős és a gyakorlatilag ehetetlenül csípős között szerintem vannak fokozatok. A Kamikaze nem viccel, az, amit a neve is mutat: csak öngyilkosoknak. Azt nem tudom, hogy az öngyilkos japán pilótához hasonlóan van-e valamilyen magasztos eszme mögötte, de nekem semmit nem sikerült megfejtenem. Az első falat brutális inger. Mintha egy vasüllőre tettem volna a nyelvem, és izzó kalapáccsal péppé lapították volna. Innentől kezdve ízlelésről nem igazán beszélhetünk. Gyorsan átfut a klasszikus vicc előttem, ahogy az egyszeri európai leírja a csili evő verseny különböző stádiumait. Olvasva humoros, élőben kicsit más. A második falat után gyakorlatilag a túlélés volt a cél. Taknyom-nyálam egybefolyt, tekintetem fátyolos, homlokomon hideg veríték. A bőröm lángol - nem a szájam környékén, ott már gyakorlatilag nem érzek, hanem az egész arcomon. Kapszicint izzadok. A káposztasaláta rövid menedék, közben körülnézek, hogy vajon a pincér röhög-e már rajtam, leskelődik-e gunyoros vigyorral a szakács, esetleg napi celeb vagyok egy b-kategóriás kandikamera felvételen. Ezek viszont nem viccelnek, a hamburger felét otthagyom, gyorsan távozom.

Na, most van itt ezen a helyen a csípős csirkeszárnyak Kill Bill üzemmódban. Aki az adagot meg tudja enni, annak ingyen van sincs ingyen,sőt de dicsőségtáblára is kerül. (Megtévedésem oka Anna.) Nem mondom, hogy nincs az a kényszer, ami alatt nem tudnám megenni, de ebben mi is az ajánlat? Mintha azt mondanák, hogy a szádba szarok, de ha lenyeled, akkor ingyen volt. Kösz, nem.

Egyébként a hely kiváló, ettem már jót is. Akad némi kakaskodó macsó mazochizmus, így kamaszos férfiak megmutathatják, hogy ki a fasza az erősben. Hajrá!

11 komment

Címkék: személyes értékelés:c

A bejegyzés trackback címe:

https://apamsecret.blog.hu/api/trackback/id/tr734326894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laurelin 2012.03.20. 11:34:17

Szia, legutóbb, mikor ottjártunk (november környéke) még nem volt ingyen a csirkeszárny, ha megetted, viszont kaptunk egy helyes hűtőmágnest "Megettem a Kill Bill csirkeszárnyakat felirattal". Egyébként egy élmény volt, meg az utána következő éjszaka is, tekintve a kapszaicin emésztésgyorsító hatását.

ezüstérem 2012.03.20. 12:38:26

Mi öten srácok benyomtuk a kill billt. Nem volt ingyen, de óriási élmény utólag :)

facsig 2012.03.20. 13:35:24

Azért a brutál erősnek van vonzereje. Nézd meg a, ha jól tudom, "Megkóstoltuk Amerikát " c. sorozatot az NG-n. Ott egy átlagos kinézetű fickó eszméletlenül erős és horribilis mennyiségű kajákat eszik időre és sorozatban.

nyekmec 2012.03.20. 13:39:01

@facsig: fald fel amerikát a spektrumon

E.D.Ward 2012.03.20. 14:04:55

Én betoltam tavaly egy adag killbillt, ilyennek képzeltem azt, ha ennék egy tányér parazsat.
Később vittem oda két havert, akik 'Én szeretem a csipőset' és 'Szerintem nem is lesz csipős, emlékszel hogy zöldpaprikát toltam régen tizóraira...' kijelentések után elég szórakoztatóan szenvedtek :)
Ennél jobb csak az volt, amikor egy házibuliba vittem egy adag KB csirkeszárnyat és letettem a többi harapnivaló mellé figyelmeztetés nélkül.
Aztán már csak figyeltem a kapást :)
Egy utolsó rohadék vagyok....

zse 2012.03.20. 14:43:08

Ez a Kill Billes dolog érdekelne, ha nem csirkeszárnyból lenne.

Ettem ott Kamikaze burgert, finom volt.

elkoltozott. 2012.03.20. 14:58:21

nem tudom mi a jó a csirkeszárnyban.. húsnak kevés csontnak sok. És az ize se jó.

Kegyu452 2012.03.20. 15:21:59

Ettem már ott, de csak sima burgert.

Azt hiszem hétvégén leugrom és kipróbálom, ezek után kedvet kaptam.

lostrider · http://apamsecret.blog.hu/ 2012.03.20. 16:33:48

@Kegyu452:
@zse:
@ezüstérem:
@E.D.Ward:
@laurelin:
Mea culpa... Az ingyen csirkeszárnyat egy másik (nem enyém, nem mostani) bejegyzésből vettem, NINCS az étlapon, és a fenti tapasztalatok alapján nincs is ingyen.
ELNÉZÉST és javítottam.

lostrider · http://apamsecret.blog.hu/ 2012.03.20. 16:40:37

@zse: Na, ha azt mondod, hogy olyan közepesen volt csak csípős, akkor az alábbi forgatókönyvek képzelhetőek el:
- nem egy helyen jártunk;
- neked gyakorlatilag nincsenek ízlelő bimbóid;
- tegnap kicsit morcos volt a szakács.
:)
Mert én bírom, sőt mi több szeretem a csípőset, de ez már túl van az élvezhetőn. (Ha azt mondom, hogy sósan szeretem az ételeket, az nem azt jelenti, hogy szeretek sótömböket nyalogatni.)
A kill billt élvezte valaki? Végülis a herén rúgásnak is van fan clubja...
süti beállítások módosítása