apám titkos élete

Engem minden érdekel, és semmi sem foglalkoztat.

Címkék

Nem Navracsics, hanem az ország ciki

2014.10.06. 19:29 Allen Ark

Újabb kérdéseket kap Brüsszelben, miközben tudjuk, hogy színjáték az egész, kicsit megszorongatják, de a végén átengedik. A végeredményt előre tudjuk, csak előtte még kiosztanak nekünk egy-két kokit és sallert, csuklóztatnak, homlokráncolás és szemöldökfelhúzás, de persze kenyértörésre nem kerül sor. Navracsics izzad.

Ha a végeredmény miatt nem is, egyébként elgondolkodtató volt a meghallgatás.

A kérdések jól jelzik, hogy milyen kép él rólunk, magyarokról, vagy még inkább Magyarországról, az EU-n belül. Nyilván nem vagyunk diktatúra, és a Mein Kampf sem lesz kötelező irodalom, hiszen a kérdező képviselők is játszanak a saját közönségük felé, de mégis jelzik, hogy az EU klubban ciki úgy demokráciát építeni, ahogy mi tesszük, ciki úgy értelmezni a sajtószabadságot, ahogy mi tesszük, ciki úgy oktatást irányítani, ahogy mi tesszük. Egy autoriter, fél-balkáni ország vagyunk. Vagy tán egészen az. 

Navracsics zseniális politikus úgy válaszol, hogy nem válaszol, pontosan ismeri ennek a klubnak a játékszabályait, jól kimért üzenetekkel és steril mondatokkal hessegeti el az aggodalmakat. Tudja, hogy Brüsszelben nem megy az a kikacsintás, ami itthon, hogy unortodox gazdaságpolitika, hogy nem liberális demokrácia, hogy máshogy kiegyensúlyozott sajtó... Ezek ott fosztó képzők, éppen úgy, ahogy az ötvenes években a népi volt, lásd népi demokrácia. Navracsics pontosan érzi, hogy itt már nincs akol meleg, ahol egy mosollyal el lehet intézni a hirtelen milliárdossá váló holdudvar vagyongyarapodását firtató kérdéseket, ahol költségtérítésre lehet keresztelni a tandíjat, államosítani a magánnyugdíjpénztárakat, és még hosszasan sorolhatnánk, az újságíró erre pedig megírja, hogy aki fanyalog az kígyóvállú, kutyafejű tatár, bérenc, imperialista, és a többi. A nép ezekután bólogat. Navracsics pontosan tudja azt, hogy jelentős része annak, amihez itthon kormánytagként a nevét adta, az ciki. Brüsszelben ciki, nálunk persze több. Fájóan erkölcstelen, onnan nézve egyszerűen csak 'az ezek ilyenek' legyintése.

Navracsics nem áll bele a vitába. Ő az a holdudvar, akinek tisztességét erősen kikezdte a kormányzás, aki maga is vívódott, hogyan is került Lázár Jánosokkal, Bayer Zsoltokkal vagy Rogán Antalokkal egy csapatba, miként tapadhat a nevéhez az Alkotmány preambuluma, a bíróság átszervezése, alkotmánybíróság felszámolása, és még hosszasan sorolhatnánk. Ő inkább európai Magyarországot akart, most Brüsszelig fut, és ott már azoknak játszik, ahova úgy érzi maga is tartozik. Rólam kérdezzenek, és a kormány miatt ne engem vádoljanak - mondja. Demokrata vagyok, hiszek a sajtószabadságban, hiszek Európában, az európai értékekben - ő nem Orbán Viktor, aki gyurcsányi cinizmussal vágta vagy vágná a képükbe: miazhogysőt! Ez az igazi demokrácia, ez az igazi sajtószabadság, ez az igazi gazdaságpolitika, Önök hanyatlanak és  Budapest az új Róma. Óriási különbség, hogy Orbán hazafelé játszott, itt akar miniszerelnök lenni, korona nélküli király - és ha ennek az az ára, hogy szalonképtelen Brüsszelben, ám legyen! (Putyini logika visszhangzik a Kárpátok között.) Navracsics EU biztos akar lenni, oda akar tartozni. Navracsics tökéletes szimbóluma annak a pár százezer magyarnak, akinek elege lett az itteni viszonyokból, és kiment. Brüsszelbe, Londonba, Németországba, Hollandiába - az országot megváltoztatni nem tudja, és döntenie kellett. Mert európaiként nem lehetett itthon többségben.

134 komment

Címkék: politika napi bölcsesség

A bejegyzés trackback címe:

https://apamsecret.blog.hu/api/trackback/id/tr996763139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ParaZita2 2014.10.07. 08:40:19

Kiváló és pontos elemzés, diagnózis. Ám továbbmutatás, kitekintés itt is hiányzik.

Palladrin 2014.10.07. 08:43:30

Sajnos a komplett poszttal egyet kell értenem! Ez Magyarország. Ilyen hely lett.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.07. 08:44:36

Navra nem bukott meg, mint biztos, csak kiderült, hogy nem lehet neki adni az oktatást, ifjúságot. Még szerencse, hogy nem tanár...

Tapsi75 2014.10.07. 08:49:38

Az a baj, hogy a régi beidegződések miatt sokan fel sem fogjak mi történik! Csak a napi küzdelem marad, es sok minden le van szarva. En is, apám is stb.. túlélte ezeket a körülményeket, nektek is menni fog! Lehet, csak ez nem vezet sehova. En azt szeretnem, hogy a gyermekem egy könnyebben élhető világban éljen, es erre most nyugat-Európában van a legjobb esélye. Itt nincs, főleg ha meg az eszet is szeretne használni....

John Doe3 2014.10.07. 08:50:37

Egy többszörösen elítélt amerikai bűnöző a kivégzése előtt mondta az alábbiakat (idézi Paul Watzlawick: A helyzet reménytelen, de nem komoly c. művében): "I got involved into something now I realize it was wrong."
A megközelítés hasonlósága több, mint szembetűnő.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.07. 08:52:24

Személy szerint én szarabbul éreztem magam a szocik alatt, és jóval cikibnem tartottam Gyurcsányt, mint Orbánt.
És nyilván vannak akik fordítva éreznek.

A probléma inkább ott van, hogy amíg az EU-n belül különböző politikai irányzatok ugyanazon országból összefognak, és örülnek, lobbiznak érte hogy minnél fontosabb pozícióat, tisztségeket kapjanak képviselőik, összezárnak ha büntetni szándékozik az országot,
addig nálunk saját kezűleg fogalmazzák az országot sújtó szankciókat, és mindent elkövetnek hogy szarabb legyen az aktuális kormánypártnak.

Ráadásul legalább anniyra ciki, az EU egésze, a pitiáner politikai játszmáikkal, mint itthon a politikai közélet:
mandiner.blog.hu/2012/07/05/szocialista_randevu_a_jogallammal_jatek_harom_felvonasban
Az új, Victor Ponta vezette szocialista kormány a szabályokat megszegve eltávolítja a törvényhozás két házának elnökét és a politikailag kényelmetlen ombudsmanokat. Újonnan hozott szabályok alapján kezdeményezik Basescu elnök felfüggesztését. Mivel a felfüggesztési határozatot az alkotmánybíróság elkaszálhatja, gyorsan megszüntetik ezzel kapcsolatos ellenőrzési jogát. Az új kormány sürgősségi rendeletekkel gátolja az alkotmányos rendelkezések alkalmazását. A kabinet felszólítja saját parlamenti többségét, találjon módot arra, hogy leváltsa az alkotmánybíróság tagjait. A köztévé és -rádió vezetőit kirúgják. A kormányfő plágiumügyét vizsgáló bizottságot ülésezése közben oszlatják fel, mielőtt még döntést hozhatna.
...
Az Európai Parlament baloldali többsége, amely korábban három állásfoglalást is átvert Magyarországgal kapcsolatban (többek között MSZP-s EP-képviselők kezdeményezésére), blokkoló szavazatával meggátolja, hogy napirendre kerüljön a román ügy. Hannes Swoboda frakcióvezető csak ennyit mond: „A kormányt azért választják, hogy kormányozzon, nem pedig azért hogy az államfő megakadályozza a munkáját.″ Vitáról és határozatról szó sem lehet. Nincs itt semmi látnivaló, tessék szépen hazamenni!

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 08:54:17

Aljas hazugsàg, ès csùsztatàs a poszt!
Navracsics is ciki, nem csak sz orszàg.

lavór 2014.10.07. 09:00:46

@ParaZita2:

Lehet, nincs is továbbmutatás.
Szélmalomharcot normális ember nem vív évtizedekig, ha van más kiút a helyzetből. Ez ma a migráció. Aki meg itthon maradt, ezt a helyzetet szereti nagy valószínűség szerint. Ezt mutatja a választásokon való alacsony részvétel is. Buta népnek buta vezetők. Ennyi.

nnnnnnnn 2014.10.07. 09:04:24

ne aggódj, az hogy pár balliberális kutya az eu-ban túráztatja Navrát, igazán nem jelent semmi komolyat.

gargantua9 2014.10.07. 09:06:38

Egyszer szóljon már valaki, hogy az a politikai megoldás, hogy mindenért kirohanok Brüsszelbe és bepanaszolom saját hazámat, hosszú távon mindenkinek rossz. Nem vagyok Fideszpárti, de ez az elvtelen "csakazorbánbűnös" rendszer sehova nem vezet. Baloldal, ébresztő, mielőtt még teljesen kiírjátok az országot Európából - mert vegye már valaki észre, hogy ezt Ti teszitek... (mondjuk jó példa volt erre a Milla ügye - fennkölt európéer csapatról kiderült, hogy gyakorlatilag nem is létezett - de annyi ereje volt, hogy nagyszámú lejárató hírt el tudjon csepegtetni...)

másik oldalon 2014.10.07. 09:09:30

@Trompf: ...és most hogy jön ide hogy mi van Romániában? Persze hogy úgy hogy onnan élteted a narancsosokat, és ugyanakkor ugyanazért megveted a Románokat, én meg pont leszarom mi van ott, mert nem ott élek, de ti is megérdemlitek, mert nektek meg az kellett ;)
Egyszóval az MSZP ciki volt,és azt hittem annál lejjebb már nem lehet, de tévedtem, és ezzel remélem ott vagyunk a gödör alján. A remény hal meg utoljára.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.07. 09:13:46

@Ikukám: Abban igazad van, hogy a Fidesz sokak szemében, sokkal jobb alternatíva, mint az MSZP.
Ez van. Ezt nem a Fidesz érte el, a teljesítménye alapján, hanem leginkább az MSZP.

Viszont a hozzászólásom nem erről szól.
Hanem arról, hogy az EP-ben ugyanúgy politikai irányzatok alapján foglalnak állást, ítélkeznek, szabnak ki szankciókat, mint itthon.

A Román példát azért citáltam ide, mert ugyanaz a szoci frkació védi foggal-körömmel azt a szoci kormányt, mely kétharmad nélkül alkotmányellenesen bontja a demokráciát, amely hazánkat következetesen és megállás nélkül szívatja.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 09:14:29

@gargantua9: csaxòlok, a fidesz pontosan ezt tette ellenzèkben, amikor ott ültek a nèppàrtban.
Gondolom akkor is fel voltàl hàborodva.

belekotty 2014.10.07. 09:16:46

@$$$=$$$: Neked a balliberális szóra van merevedésed?

pushup 2014.10.07. 09:18:27

nanana!
még a végén kiderül, hogy Navracsicsot belekényszerítették a fideszbe! álljunk már le a szerecsenmosdatással! Navracsics egyszerűen nincs elég közel a tűzhöz ahhoz, hogy itt hasítson nagyot (vagy Brüsszelben kisebb befektetéssel tud nagyot hasítani), de azért ő sem egy jó ember!

csepke 2014.10.07. 09:19:31

Ez az ország pang, még persze viszi a tehetetlensége egy darabig, ezért főleg a jobb helyzetben lévőknek nemigazán tűnik még fel. Az az óriási nagy szerencséje a kormánynak hogy még nem vágtak ki minket az euból úgy hogy lábunk se érje a földet. És ameddig még valóban el lehet menni, nyitva van a szelep így a feszültség nem fog robbanáshoz vezetni. Marad a fásult tömeg. Szép lassan kivérzünk.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.10.07. 09:29:03

"Navracsics EU biztos akar lenni, oda akar tartozni. Navracsics tökéletes szimbóluma annak a pár százezer magyarnak, akinek elege lett az itteni viszonyokból, és kiment"

Muhahaha. Navra csak egy NER-báb, baszki, semmi több. Ö lesz a következö KGBéla annyi különbséggel, hogy Navrát egyenesen Moszkvából utasítják.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.10.07. 09:31:10

@$$$=$$$:

Nem aggódok.

Na tipli van Moszkvában bolsi kutyus... Nyehehehehe :)))))

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.07. 09:31:16

@csepke:
Az EU-nak mi vagyunk a legkissebb problémája.
Amolyan feszültséglevezető vagyunk a liberális és szoci frakció számára.

Jóval nagyobb gondot okoz jelenleg az EU-nak az Angolok esetleges kilépése, a Franciák és Olaszok fegyelmezetlensége, aholis magasról leszarják az EU-ban lefektetett gazdasági kritériumokat (hiány, infláció, kiadás csökkentés, ...)
, a Görögök és Spanyolok recessziója, elszállt hiánya, ...

És ezeket a problémákat az EU nem is tudja megoldani. Mert nem olyan picik mint mi, nem lehet boxzsákként ütni őket, mint minket, mert akkor bomlik az egész EU.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 09:52:08

@csepke: gondolom az nem zavar, hogh egy orszàgot nem lehet "kirùgni" az eu-bòl..

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 09:53:02

@Trompf: az eu nem màs, mint egy gazdasàgi èrdekközössèg .
semmi màs.

csepke 2014.10.07. 10:01:42

@Sexual Harassment Panda: miért nem lehet? Ha felvenni lehet, meg kilépni lehet, akkor kizárni is lehet. Csak valóban, ahogy fentebb írták, még nem érjük el azt az ingerküszöböt, van nagyobb fejfájása is Európának mint mi. Gondolod fájna bárkinek is, hogy többé nem kellene a német adófizetők pénzét önteni ebbe a feneketlen zsákba vagyis belénk? És abban a pillanatban ahogy kiraknak minket minden állampolgárunk aki az Euban dolgozik és még nem kapott ott állampolgárságot jöhetne haza azzal a lendülettel.

dr doktorka 2014.10.07. 10:08:53

Brüsszel kiosztott néhány KOKIT, leesett néhány SALLER Orbánya elvtársnak és szolgálójának már megint.

Azt röhögöm, hogy ezek a parasztvakított fidióták rendszeresen megkapják a seggrepacsit a civilizált és fejlett világtól, de a birkák csak nyomják tovább a bugris lényüket.

Helyes Írás 2014.10.07. 10:13:46

Mert 2010 előtt frankó volt itt minden, csupa Ajrópa, ugye? Volt sajtószabadság, kiegyensúlyozott média, nem volt kormányhű tévé, az RTL akkora ellenzéki volt, hogy ihaj. Nem volt milliárdos holdudvar, off-shore cégekkel kötött szerződések és haveroknak utalt támogatások, és akolmeleg. Liberális volt itt minden fejünk búbjától a farkunk csücskéig. És erkölcsös. Miazhogy! Nagyonis! 2006-ban nem volt rendőri önkény és ehhez asszisztáló bíróság. És a pannon puma csodájára járt a világ. Olyan képünk volt Ajrópában, majd elolvadtak tőlünk.

Csak ez a fél-balkáni nép nem értékelte az aranykort. Mert preambulumot akart. "Nemzeti hitvallás" - ó borzalom, és még egyszer borzalom ...

dr doktorka 2014.10.07. 10:15:16

@$$$=$$$: "pár balliberális kutya az eu-ban túráztatja Navrát"

Szia te betanított majom! Ha már más se jön ki az IQ mentesített fejedből, mint hogy mindenki liberális, aki nem akar Orbánya szellemi fogyatékso rabszolgája lenni, akkor tudjad, hogy a libsik már csak azért sem bántják Orbánt, mert ő a vezérük:

Orbán Viktor a Soros pénzén lett kiképezve a felsőfokú liberalizmus tudománmyokra és ezek után a Liberális Internacionálé alelnöki székébe helyezték el a nemzetközi háttérhatalmak.
Szóval Orbánnak a családja a liberális világ.

Netuddki. 2014.10.07. 10:15:41

"Navracsics tökéletes szimbóluma annak a pár százezer magyarnak, akinek elege lett az itteni viszonyokból, és kiment. Brüsszelbe, Londonba, Németországba, Hollandiába - az országot megváltoztatni nem tudja, és döntenie kellett."

Muhaha! Hát ezen jót kacagtam.
Valójában a navracsics tökéletes szimbóluma a takonygerincű megélhetési politikusnak.

Netuddki. 2014.10.07. 10:16:43

@dr doktorka: Mit eteted ezt az ilibsibolsi fidesztrollt?

JohnHenry 2014.10.07. 10:18:30

"hiszen a kérdező képviselők is játszanak a saját közönségük felé"

ennyi, a poszt további része játék a saját közönség felé.

Netuddki. 2014.10.07. 10:19:30

@Sexual Harassment Panda: "gondolom az nem zavar, hogh egy orszàgot nem lehet "kirùgni" az eu-bòl.."

Gondolom az nem zavar, hogy ha kilépni ki lehet az EU-ból akkor kivágni is lehet. Persze addig még az orbánnak és a haverjainak nagyon sokat kell pedálozniuk mire elérik.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 10:23:28

@csepke: Olyan hülyesègeket beszèlsz hogy az fàj.
A Liszaboni szerződèsben nincs olyan opciò, hogy "kirùgni" egy tagorszàgot.
Nem lehet kirùgni senkit.A legsùlyosabb bűntetès a szavazati jog megvonàs. Az is tèves hogy minden eu tagirszàg utàlha Magyarorszàgot ès meg akarja leckèztetni.Szòval amit összehordasz az egy wishful thinking, semmi több.
Kilèpni lehet, ami kb 5 èv, olyan opciò, hogy holnap kilèpünk/kirùgnak csak a fejedben van.
Az, meg hogy -ha kilèpbènk- hazaküldenèk a kintlèvőket, a màsik baromsàg.Aki màr letelepedett, pl a tagsàg megszűnèsekor legslàbb 5ève kint èl, dolgizik/adòtfizet, vagy àllampolgàrsàgot, vagy àllandò letelepedèsi engedèlyt kapna.
Akik rövidebb ideje vannak kint, de legalàbb 1ève, bejelentett munjahellyel, ők munkavàllalàsi engedèlyt, majd 5++èv utàn òk is àllampolgàrsàgot.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 10:24:22

@IGAZI_kovi1970: nem, nem lehet.kilèpni igen, kizàrni nem.

Andy73 2014.10.07. 10:34:29

Az országnak te is része vagy, ha itthonról írsz, de akkor is, ha külföldről gyalázod a hazádat.
Igen, a kérdések jelzik, hogy egyes képviselőkben milyen kép él az országról - főleg a baloldali EP-képviselőkben, a baloldali magyar képviselők és sajtómunkások jóvoltából.
A Mein Kampf-ot valóban nem fogják tanítani magyarórákon, legfeljebb történelemórán tesznek róla említést, mint a német náci történelem alapművéről - Navracsics nagyvonalú volt, amikor erre nem emlékeztette a német kérdezőt.

Persze amikor az elkúrós öszödi böszméék voltak hatalmon, akkor minden rendben volt a bloggernek, akkor nem volt ciki semmi, az volt neki a demokrácia netovábbja.

Navracsics és a kormány között pedig semmiféle ellentét nincs. Nem elmenekült az országból, hanem egyszerűen előre lépett a politikai ranglétrán. Itthon erre csak a miniszterelnöki pozíció adna lehetőséget, amely ugyebár foglalt.

Ennek semmi köze azokhoz a gazdasági kivándorlókhoz, akik nem csak most hagyják el az országot a magasabb nyugati bérekért, hanem a vasfüggöny lebontása óta, és különösen az EU csatlakozásunk óta. Böszméék alatt legalább annyian mentek ki, mint most, sokan vissza is jöttek azóta.

randomuser1 2014.10.07. 10:40:44

most akkor a navracsic nem egy rendes fideszes káder, akit selymes nyelvéért és rugalmas gegincéért díjazandó, kiküldtek a tejjelmézzel folyó bürkoráciába, hanem egy üldözött máskéntgoldolkodó, aki egészen a liberális brüsszelig menekült a gonosz narancsönkény elől?
ja, értem.

Wagem 2014.10.07. 10:46:09

@Sexual Harassment Panda:
Meg a kurva anyád is,aki kiszart.

Andy73 2014.10.07. 10:46:56

Az EU-nak egyébként nem a Fidesz jelenti a problémát, hanem az EU-szkeptikusok és főleg a szélsőjobb előretörése. Az UKIP és a hasonló pártok, nem a néppárti Fidesz. Navracsics megszorongatása csak a szokásos balos-jobbos színjáték része, mint anno Kovács esetében. Az persze érthető, hogy egy balos blogger ezt másképp állítja be, és a bolhából elefántot csinál.

csepke 2014.10.07. 11:03:37

@Sexual Harassment Panda: igaz én nem ismerem a lisszaboni szerződést, de neked elhiszem hogy te pedig igen. Lehet, hogy most nincs benne, de az is biztos a történelem már csak olyan, hogy néha végeláthatatlannak és megváltoztathatatlannak látszanak apró dolgok és néha pedig egyik napról a másikra óriási lépésekkel haladnak az események. A lényeg hogy a megfelelő időben a megfelelő helyen legyen az ember. Én annak drukkolok természetesen hogy ne rúgjanak ki minket. Addig legalábbis, amíg az én gyerekem is el tud menni. Szóval aki meg kint van az csak minél hamarabb zongorázza le az adminisztratív dolgokat, hátha jól jön az még. Ha egy ország önként csatlakozott egy meghatározott szabályokkal rendelkező klubhoz majd tartósan szembemegy az ottani szokássokkal előbb utóbb a még oly töketlen eurokraták is meg fogják találni a módot hogy megszabaduljanak a kolonctól. És nem nem utálatból csak üzlet.

nnnnnnnn 2014.10.07. 11:04:51

@Wagem: "Meg a kurva anyád is,aki kiszart."

köszönjük hogy hozzászólásoddal ismét ékes példáját szolgáltattad annak, milyen is a balliberális értelmiség.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.10.07. 11:13:43

@ParaZita2: Ostoba demagóg közhelyek ismételgetése, a tényismereteket lózunggal pótló bullshit.

"államosítani a nyugdíjpénztárakat"

helyesen:

"a magánnyugdíjpénztárba rablóprivatizált nyugdíjpénztári rész visszeterelése az államiba"

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 11:17:44

@csepke: èn èrtem az aggodalmaidat.
Termèszetesen neg lehet vàltoztatni a lisszaboni szerződèst, DE azt minden tagirszàgnak, ìgy nekünk is el kell fogadnunk.Az az aggodalmad, miszerint belàthatò időn belül minket kirùgnak/kilèpünk, alaptalan.
Csak èrdekessègkèppen, a nèppàrt mèg mindìg kitart a fidesz mellett, nem rùgta ki a fideszt.Mièrt? Mert èrdeke hogy az a 10++ kèpviselő őket erősìtse.
Ilyen a politika.

@$$$=$$$: ugyan hagyjad.Engem egyàltalàn nem zavar! Aki kommentel, az fogadja el azt is ha ok nèlkül osszàk.
Engem teljesen hidegen hagy.

dr doktorka 2014.10.07. 11:19:56

@Andy73:

Az országot nemzetközileg jelenleg Orbán bagázsa gyalázza és égeti mindenhol. Nemkicsitnagyon.

Ehhez a muníciót pedig a megszámlálhatatlan birka hívei adják, akik még éltetik is az elmebeteg vezérük ámokfutásait, ahogy az az országot kikormányozza az európai civilizált világból. S helyette orosz, félázsiai meg arab diktatúrákról áradozik a barom híveinek.

Az meg rendre öngól nálatok fidiótáknál, amikor azt hiszitek, hogy az már pedig ellnérv, hogy na dehát a Gyurcsány alatt is mi volt.
Igen, gyurcsány is gengszter volt, meg Orbán és bandája is az. Nincs különbség köztetek, de ezt te is elismered azzal, hogy csak a méretbeni különbségen vitatkozol.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 11:26:21

@dr doktorka: Sajnos ez a taktika, hogy mindenki fideszbirka, ès mi vagyunk a demokratàk, csak sajnos azok a rohadt vàlasztòk ne lennènek, nem vàlt be, nem gondolod?
Mostmàr el kellene kezdeni azon agyalni, mi mit hibàztunk?
Különben előfordulhat az a gazsàg, hogy mi ugyan mindenben tökèletesek vagyunk, csak azok a rohadt szemèt emberek ezt nem veszik èszre, ès 2018ban parlamentben sem leszünk..

Wagem 2014.10.07. 11:32:49

@$$$=$$$:
Nincs mit pajtás...a zsindex,és népe ezt a kitüntetett bánásmódot érdemli.
Egyébként elég rafkós vagy..!! :-)

Wagem 2014.10.07. 11:36:53

@$$$=$$$:
Ps.
Egyébként nálunk a DK-nál ez a minden nap használatos hangnem.
Feri kérte...

gmihaly 2014.10.07. 11:42:31

@Tapsi75: Túl "kényelmes" álláspont a "problémák" elől Ny-Európába dobbantani. Mit gondolsz, csak azért élnek ott jobban, mert "szorgalmasak" és "dolgoznak"? És a 15-16. században, amikor cserben hagyták Európa keleti, különösen a délkeleti felét? Hagyták, hogy a magyarok egyedül segítsék a bolgárokat (várnai csata 1444)és a szerbeket (Rigómező, 1448) a benyomuló oszmán-törökök ellen,hagyták, hogy elessen Konstantinápoly (1453), miután előtte jól kifosztották a kelet-római birodalmat (Rómania), melynek még a nevét is kiretusálták a német humanisták a történelmi emlékezetből a bizáncozással és balkánozással. A nándorfehérvári diadal (1456) után az így összerabolt suskából indították el a "reneszánszot" és a "humanizmust", és indították el Amerikába az expedíciókat, hogy utána az Újvilágban összerabolt kincseket eldorbézolják, illetve "befektessék". Az a pénz, tőke az évszázadok során nem veszett el, csak átalakult, felhalmazódott , "allkokálódott", vastartalékként, extraprofitként ott maradt Nyugat-Európában. A "kettévált" Európa keleti felét pedig tovább sanyargatták, fosztogatták, nemcsak a törökök, hanem pl. a szent Német-Római Birodalom is, élén a Habsurg uralkodókkal. Tehát mi is ezért vagyunk szegények. A déli kaganátusokat sorra felszámoló Oroszország növekedését pedig rendesen elbambulta Európa, csak a lengyelek halásztak ebben a zavarosban és a Kievi Ruszt sikerült elukránosítani (kisoroszosítani), illetve beloruszosítani (fehérérészosítani). Litvánia is ellengyelesedett, de Wilna Vilniusként visszalitvánosodott.
@Trompf: Az EU-nak tulajdonított "európai értékek" nem egyetemesek, hisz a "globalizáció" is most épp' egy kicsit befuccsolt, hanem leginkább amerikaiak. De ott ezek az 1865-ben a jenki államoknak a déli államok ellen aratott győzelmével véget ért "szecessziós" polgárháború után termelődtek ki. Mert a jenkik akkor nem büntették a délieket, hanem "rekonstruálták", újjáépítették őket. És kialakult az az államszövetségi rendszer, amelyben a szövetséges, szövetkezett államok föderációja alkot Uniót, illetve alkotja a Nemzetet. Ott nem fordulhat elő, hogy mondjuk Texas "le akarja nyomni" a gazdaságilag rivális Kaliforniát, nem úgy, mint ahogy a 100 éve kirobbant "nagy háború" idején tették a felzárkózni, "fejükre nőni ?" készülő Közép-Európával, jelesül Németországgal és a Monarchiával - utóbbiban a csehek a társult Magyarországot akarták ugyanígy lenyomni, sokáig sikerült is -, a "mag-Európa", az amúgy gyarmatokból és uzsorás tőkekihelyezésekből gazdagodó, extraprofitáló Brit Birodalom és Franciaország és a többiek. Nyugat-Európában a "békévé oldódó emlékezés" mentén tudták "rendezni végre közös ügyeiket". Ez viszont az Elbától keletre nem terjedt ki, és Ausztria most is időnként ugyanúgy kavar, mint a Habsburg-időszak idején.
Más: Az 1989-es román forradalom és az elvtársvilág kezdődő szétesése idején egy rövid időre felcsillant a remény, hogy szomszédainkkal is el tudjuk "rendezni végre közös ügyeinket", de 1990.Március 15.-ike, Marosvásárhely megmutatta, hogy ez nem fog egyhamar összejönni. Az Amerika által szorgalmazott rekonstrukciós PHARE-program pedig a sorozatos "kiterjesztések" után 1996 körül elsorvadt és a megalakuló EU 2004-ig csak dagonyázott. Azóta pedig a nyálát veri. Hát ezért sem fog egyhamar létrejönni a szövetséges államokból álló Európa, hisz' itt a nemzetek fölé, nem alá kellene beépülnie. Kicsiben ez a rendszer Németországban azért jöhetett létre, mert egy nyelven beszélő egykori államocskák hagyományai mentén tudott az amúgy igen fejlett közigazgatás továbblépni, némi amerikai szakmai támogatással.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 11:47:53

Ha ciki neked az ország, akkor mehetsz Londonba feketemosogatni vagy Brüsszelbe segíteni letisztázni a Tavaris-jelentéseket.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.10.07. 11:48:29

@Helyes Írás:

Jól beszélesz, Tesó, de a (nagyon helyes) szemkilövetést kifelejtetted :)))))

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.10.07. 11:50:02

@Istóczy úr:

"...akkor mehetsz Londonba feketemosogatni vagy Brüsszelbe segíteni letisztázni a Tavaris-jelentéseket"

Mondja KGBéla seggnyalója :))))))

Na tipli van Moszkvába, Továris :))))

NYehehehehehehe

mikka 2014.10.07. 11:50:12

Allen Ark

Takarodj egy általad választott országba és éld ott a nyomorúságos életedből hátralévő időt. Mindannyian jobban járunk.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 11:51:35

@Istóczy úr: sajnos Londonban feketemosogatòkènt is jobban, nygodtabban lehet èlni mint otthon, àtlagbèrből.

gmihaly 2014.10.07. 11:51:53

Az EU térségünk jelenleg zűrzavarát előidézte ugyan a versailles-washingtoni békerendszerrel, de kényelemszeretetből és rossz lelkiismeretből kifolyólag nem akarja az egykor elkövetett hibáit beismerni, komolyan orvosolni pedig pláne nem. És ahogy a hazai baloldal is karrierista percemberkék pozícióharcaitól gyengült meg alaposan, a XX. század eleji "másképpen lesz végre" ifjú, tapasztalatlan és tudatlan nemzedéke honosította meg "elitváltási" célzattal azt a fikakultúrát, amely még ma is tart. Ez a kultúra is léha, "sikkes". Egy ország nem lehet ciki, legfeljebb a link újságírók és a politikai csatatéren jeleskedő "percemberkék" szerint. Az EU-parlamenti képviselők pedig a jelek szerint az ideálisnál felelőtlenebbek.

mikka 2014.10.07. 11:54:30

@dr doktorka: Szívesen találkoznék veled és megbeszélhetnénk a világ dolgait.

belekotty 2014.10.07. 11:54:41

@$$$=$$$: Mit vársz @Wagem: -től? Londonban dolgozik egy mekiben.

csak egy néző 2014.10.07. 11:59:13

@Helyes Írás:
"Mert 2010 előtt frankó volt itt minden, csupa Ajrópa, ugye?"
Hát igen, talán azért szavaztak az emberek a fideszre, hogy hátha jobb lesz, mert ezek talán becsültesebbek, talán nem lopnak majd olyan sokat stb, sőt újból kaptak 2/3-ot. De sajnos úgy látszik, hogy ezek túl jó tanulók voltak és szinte mindenben túltettek az elődeiken.

belekotty 2014.10.07. 12:04:53

@csak egy néző: Ahogy egy idős jogász mondta. A szocik a foximaxin tanultak lopni, a fideszesek a jogi egyetemen.
Látszik is a különbség.

lavór 2014.10.07. 12:11:25

@Istóczy úr:

Biztos az a sok orvos, informatikus, mérnök is ezeket csinálja.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 12:16:39

@lavór:

Menjenek csak! Aki itthon nem érzi jól magát, aki inkább mások országát akarja építeni, nyugodtan elmehet, senki nem tartja vissza. Jobb is így. A Szent GDP-nek is a jelek szerint.

lavór 2014.10.07. 12:18:50

@Istóczy úr:

Szerintem is menjenek. A Szent GDP is csak addig lesz jó, míg lesz itthon szakember. Rokikkal, nyögdíjasokkal nem lesz magas a termelékenység. Na meg az itthon maradt lusta disznókkal és semmirekellő , ingyenélő politikusokkal.

fehérfarkas 2014.10.07. 12:20:18

@doggfather: "Navra nem bukott meg, mint biztos, csak kiderült, hogy nem lehet neki adni az oktatást, ifjúságot. Még szerencse, hogy nem tanár..."

Ha olajmágnásnak lehet adni az EU energiabiztosi posztját, amelyben a megújuló energiára való minél gyorsabb és hatékonyabb áttérés lenne a feladata. Vagy a pénzügyi biztosi posztot a londonic City bankárlobbistájának, akkor miért ne lehetne az oktatást ás állampolgári jogi védelmet annak adni, aki kormányon ezeket leépítette?
Ha az afgán tálibok meg az ISIS EU tagok lennének, akkor ezek után biztos, hogy közülük valamelyik kapná meg a nők jogait védő posztot, az ISIS meg a vallásszabadságot védő posztot. :D :D :D
Ezen most humorizálok, de azért komolyra fordítva a szót: valahol nagyon siralmas, hogy olyanok kapnak biztosi posztokat, akiknek eddig pályafutásuk alapján méltatlanok rá, és ellenérdekeltek.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 12:21:56

Akinél a haza szeretete egyedül a nettó átlagkeresetétől függ, az elmehet.

Nekünk az aradi vértanúk a példaképeink, akik munkát, majd az életüket is odaadták a hazáért ahelyett, hogy Bécsbe mentek volna feketemosogatni.

A ti példaképeitek a londoni feketemosogatók, akik "tettek magukért", hát menjetek ti is, tegyetek magatokért, ne itt osszátok az észt! Minket nem kell, és nem is tudtok megváltatni. Induljatok!

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 12:29:41

@Istóczy úr: mi a hazaszeretet?
A londoni feketemosogatò nem szeretheti a hazàjàt??

fehérfarkas 2014.10.07. 12:30:51

@gargantua9:

Lehet, hogy újdonságod mondok neked, de nem az MSZP mozgatja az EU-t.
A biztosi meghallgatásokba a 2 MSZP-s EU-s képviselőnek túl sok beleszólása nincsen. Ráadásul nemcsak Navrát, hanem más biztosi posztra való jelölteket is megizzasztanak.
Tudod, ez nem NERisztán, ahol a nagyfőnök csókosait kérdés nélkül beültetik a zsíros állásokba.
Egyébként pedig az EU képviselőket Navra érdekli a legkevésbé, ez jól látszik abból, hogy a legsúlytalanabb bizottsági posztot szánták neki.
2 másik biztosi poszt, az energetikai és a pénzügyi már a komolyak közé tartoznak, és azok sokkal jobban érdekli az az EU-s politikusokat. És ott igencsak komoly lobbiérdekek vannak. Nem véletenül egy olajmágnás és egy londoni City bankára lettek a jelöltek. Az igazán izgalmas kérdéseket nekik tették fel, mert az az EU jövőjét határozza meg, hogy ez a 2 biztos milyen politikát fog képviselni.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 12:34:45

@fehérfarkas: ez nettò baromsàg, hogy navra sùlytalan posztot kapott.
Ha egy szoci jelölt kapta volna akkor biztos kapta volna, akkor mibden rendben lenne.

diszkriminans (törölt) 2014.10.07. 12:35:36

@Istóczy úr:
Nyilván akik a szocban "disszidáltak", azok is hazaárulók szerinted...

DarthVader 2014.10.07. 12:35:49

"Demokrata vagyok, hiszek a sajtószabadságban, hiszek Európában, az európai értékekben"

Ja. Most nagyhirtelen. Egy hete.

Meg még olyanokat is volt képe köhögni a takonygerincű egyetemi tanárnak, hogy az egyéni képviselői inditványként beterjeszett törvényjavaslatok egy részével ő sem értett egyet. És ezekből hány ellen emelte fel a szavát, hány darabbal szemben tett észrevételt, és hány darabot nem szavazott meg?

Elmehet a picsába.

lavór 2014.10.07. 12:37:20

@Istóczy úr:

"Nekünk az aradi vértanúk a példaképeink,"

Kik azok a "nekünk"?

csak egy néző 2014.10.07. 12:37:55

Miután Navracsics a meghallgatáson egy kicsit, mintha mást mondott volna, mint amit eddig és nyilvánosan kritizálta az Orbán kormány eddigi eu-s politikáját, biztosította az eu parlamentet a lojalitásárol, ezek után elfogadta a bizottság és alkalmasnak találta eu biztosnak a személyét. Ezek után itthon gondolom picinykét izzadtak a vezérkarban Habony Árpiék, mint Bayer Zsolt a buzi nagygyűlésen és némi késéssel kiadták a hallatlan sikerről szóló nyilatkozatot és gratuláltak a biztosnak, biztos, ami biztos alapon.
Hajrá fidesz!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 12:54:16

@Sexual Harassment Panda:

De biztosan szereti, hiszen ezer kilométereket utazott, hogy ott lehessen végre.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 12:55:22

@lavór:

Aki megkérdezi, annak például biztosan nem.

Rólad például ordít, hogy a hazaáruló oldallal vagy.

Te elhúztál már végre?

lavór 2014.10.07. 12:56:43

@Istóczy úr:

A kérdésre is válaszolsz vagy csak személyeskedni vagy képes?
Tehát: kik azok a "nekünk"?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 13:00:25

@lavór:

Válaszoltam.

Nekünk magyaroknak példaképeink az aradi vértanúk.

Neked ezek szerint nem, amin nem is csodálkozom a beírásaid alapján. Te nem nem magyar vagy (abban nincs semmi rossz), hanem magyarellenes.

komplikato 2014.10.07. 13:05:50

@gargantua9: Gondolom akkor is cikinek tartottad, amikor a Fidesz ment ki két hetente feljelentgetni az akkori kormány Brüsszelben és még dicsekedtek is vele a sajtóban ...

komplikato 2014.10.07. 13:06:31

@Istóczy úr: Kiváló emberek voltak a vértanúk és még akadt köztük magyar is.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 13:07:35

@komplikato:

Mindannyian magyarok voltak. A magyar szabadságért éltek-haltak, veletek ellentétben.

komplikato 2014.10.07. 13:09:51

@Trompf: "jóval cikibnem tartottam Gyurcsányt, mint Orbánt."

Mint a nagy többség, nem is gondoltuk volna, hogy pár hónap(!) alatt fogják überelni az előző riherongy banda gaztetteit és hülyeségeit.

komplikato 2014.10.07. 13:11:31

@Istóczy úr: Bizar olyan szájából hallani a "szabadság" szót, aki az ELLENE küzdőknek drukkol ha nem egyenesen dolgozik. Megnyugtatlak, hogy nekem TE és a kormányod a hazaárulók.

lavór 2014.10.07. 13:16:57

@Istóczy úr:

Értem, te egyedül eldöntöd ki magyar és ki nem. Gondolom, a sok külföldön élő nemzetközileg híres tudósunk sem magyar, sőt Rubik Ernő is hazaáruló...

Szúnyog 2014.10.07. 13:21:58

Ha valami ciki, akkor az a ballib blog világ napi erőlködése szarabbnál szarabb, színvonaltalan firkálásokkal, a beszarásig menő erőlködésük pár száz, esetleg pár ezer olvasójuknak, akiken semmi nem múlik.

lavór 2014.10.07. 13:24:44

@Istóczy úr:

Az. És? Rubik Ernő is magyar, mégse itt él. Na és például Szent-Györgyi Albert is elhagyta az országot. A Nobel-díjas hazaáruló, mi?

DezInf 2014.10.07. 13:25:03

@Istóczy úr:
Te mocskos fidexdzsobbiknáci vagy, abból is a legtosszabb fajtából.
Nem magyar vagy te, hanem csak egy seggnyaló oroszbérenc kozmopolita.
Te akarod megmondani, hogy ki a magyar?
Te biztos nem vagy magyar, csak egy senkiházi kriptaszökevény.
Az életed egy csőd, csak annyira vitted hogy itt baxod a bilidet mint bérkommentelő.
Még szép, hogy kiakadsz azokon akik külföldre mennek karriert csinálni. Te ilyenre alkalmatlan vagy .... nem sorolonám fel, hogy miért is.
CSAK!
Itt éled ki xaros életed kudarcait:)))
Mutass valamit amit te csináltál az életedben az itteni szófosásodon kivűl!

Mit tudsz felmutatni mekegő bérbírka?

Te már akkor is senki voltál, amikor lehettél volna valaki. Erre most bebizonyítod, hogy még nagyobb senki vagy, mint amit feltételeztek rólad.

Büfizzél, aztán húzz vissza az odúdba mocsok fidexdzsobbiknáci!

Szelid sunmalac 2014.10.07. 13:30:15

@Szúnyog: Tegnap este nagyban bizonygattad, hogy te nem vagy fideszes ;)

DezInf 2014.10.07. 13:35:36

@Szelid sunmalac:

Tegnap dzsobbikos vót, ma fidexes.
Ezek kétneműek :)))))))

Exploiter 2014.10.07. 13:42:07

@DarthVader:

Szolgalelkű percember, mint a többi.

Fizető Utas 2014.10.07. 13:42:12

@Istóczy úr: Igen, magyarok voltak és képesek voltak kitartani nézeteik, álláspontjaik mellett még akkor is, ha ezért az életükkel fizettek sok más, a csatatéren elesett névtelen hőssel egyetemben. Vállalták tetteik következményeit. Ajánlom példájukat mindenkinek, különösen Navracsics elvtársnak. Legyen egyenes, álljon ki kormánya és az ő részéről is vallott nézetek mellet, nem fogják azért kivégezni, legfeljebb nem kap zsíros állást Brüsszelben! Nyilván az 1848-49-es hősök sem értettek egyet mindenben, de emberi tartásuk révén nem köpték szembe sem saját magukat, sem egymást.
Emlékezzünk a vértanúkra az alábbi Babits-idézettel:

"Legyen vége már!
Aki alszik, aludjon,
aki él az éljen,
a szegény hős pihenjen,
szegény nép reméljen.
Szóljanak a harangok,
szóljon allelujja!
mire jön uj március,
viruljunk ki ujra!
egyik rész a munkára,
másik temetésre
adjon Isten bort, buzát,
bort a feledésre!
Ó béke! béke!
legyen béke már!
Legyen vége már!
Aki halott, megbocsát,
ragyog az ég sátra,
Testvérek, ha tul leszünk,
sohse nézünk hátra!
Ki a bünös, ne kérdjük,
ültessünk virágot,
szeressük és megértsük
az egész világot:
egyik rész a munkára,
másik temetésre:
adjon Isten bort, buzát,
bort a feledésre!"

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 13:47:26

@lavór: hagyjad màr.
A 13 aradi vèrtanùbòl kb 5volt magyar, a többi nèmet, osztràk, horvàt, cseh.

belekotty 2014.10.07. 13:47:34

@Szelid sunmalac: Ja! Láttam. :-)) Tegnap nagyon lealáztátok @Szúnyog: -ot.

belekotty 2014.10.07. 13:48:56

@Szúnyog: Mi az hogy ballib blog?
Mit jelent az hogy ballib? Fogadjunk erre nem fogsz tudni válaszolni! Vagy eltűnsz vagy csak hörögni fogsz.

belekotty 2014.10.07. 13:53:14

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Ja! Ez nagyon jól néz ki, ahogy @$$$=$$$: osztja @Wagem: -et. :-))
Az majd most jól bedühödik és nem tesz vécé papírt a pakik személyzeti klotyójába ott kint Londonban.

torró 2014.10.07. 13:59:25

Úgy látom a színvonal nem változik, így mitől is változna bármi.Még szerencse, hogy a lármázókat kevesen veszik komolyan. Jó hogy most van megint gumicsont, lehet rajta morogni. Navracsics így is úgyis biztos lesz. Lehet hogy rá sem bíznak nagyobb feladatot mint Kovács Lászlóra.Tényleg! Milyen munkát végzett Kovács úr?
Megy a színjáték, az EU sem különb, mert ott isolyan politikusok ülnek mint nálunk.Anyósom! Az igen! Azt mondta: " Á! Leszarnyi valók egytől egyig" Ő még kicsit használja a régi szó formákat! Egyébként megjósolta annó a FIDESZ bukását is. Azt mondta: "meglásd visszajönnek a kommunizmus rémei! Ezeket visszaeszi a rosseb" És akkor igaza lett. Most még nem kérdeztem!:))

torró 2014.10.07. 14:22:49

@Sexual Harassment Panda:
:))))))))
Kösz. Amúgy 86 éves, és sokszor piszok jól ráérez dolgokra.Néha ellenkezek vele, olyankor azt mondja" Na na! Meglásd majd igazam lesz! Jobb mint egy politikai elemző!:)))

Szúnyog 2014.10.07. 14:23:25

@Szelid sunmalac: nagyon szűk a látóköröd, van számodra fehér és fekete. Sajnállak.

Szúnyog 2014.10.07. 14:26:24

@belekotty: a ballib az a magát baloldalinak mondó (arról fingja sincs, mi az, hogy bal), meg magát liberálisnak mondó (a liberális számára azt jelenti, hogy aki nem ért vele egyet, az náci) akárki, akinek semmi nem szent, ami hazafias, vagy keresztény, de tolja a multikultit, a buzulást, a drogot, s mindenféle devianciát, aki semmiben nem azonosul azzal, ami egy hazafinak szép, vagy éppen fájdalmas, afféle érték nélküli kretén. Kb. Több időt nem szánnék rád, bocs.

Janos432 2014.10.07. 14:32:20

Jól jellemzi ez az egész eset Európa miben létét. Egy normális világban egy Martin Sonneborn kaliberű alul iskolázott egyén legfeljebb vizet vihetne egy Navracsics Tibornak, nem a Mein Kampf-al bármiféle összefüggésbe hozni és rajta számon kérni. Én a Navracsics helyében rég felálltam volna és megköszönve a lehetőséget közöltem volna, hogy ebben a cirkusz komédiában nincs értelme tovább részt venni. De az országnak sincs szüksége erre a sok süket, magát pártatlannak és demokratának nevező dezinformált egyén kritikájára.

Sexual Harassment Panda 2014.10.07. 14:35:21

@torró: El is hiszem, hogy bizonyis kèrdèsekben soxor jòzanabb, mint a hìres szakemberek!
Becsüld meg hogy van neked, remèlem mèg jòl is főz!
Kìvànom neki hogy mèg sokàig ossza a tanàcsokat!:)

Szelid sunmalac 2014.10.07. 14:41:19

@Szúnyog: Hopp....ballib vagyok. Szuklatokoru ballib.
Te figyu! Ha azt mondod, hogy nekem ballibnek minden fekete-feher, akkor te most hogy a picsaba kategorizaltal ballibnek?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 15:15:07

@lavór:

Egy sima igen meggyőzőbb lett volna. Miért vizezted fel a csatornaszagú baromságaiddal?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 15:16:58

@Fizető Utas:

Navracsics nálam is leszerepelt. Megfelelési kényszer, Stockholm-szindróma, behódolás a szélsőliberálisoknak, "német" heccképviselő komolyan vétele = szánalmas.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 15:18:07

@Sexual Harassment Panda:

Mind magyar volt, mivel magyarként élt és halt.

Nálatok, tudom, úgy van, hogy zsidó, akinek az anyja zsidó.

De mi kultúrnemzet vagyunk, és akkor is azok voltunk.

lavór 2014.10.07. 15:18:20

@Istóczy úr:

Már mi baromság? Hogy például Szent-Györgyi elment az országból? Nem ő volt az első és az utolsó. Jelzőket meg magadra aggass. Pl: faék?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 15:21:41

A Navra Emmm Csics-viccre milyen jól rímelt volna egy Moszko Emmm Vicsi!

Így hívják ugyanis a "francia" biztost, Moskovici (Moskowitz) a neve.

Nála pedig azért aggódtak, hogy nem fog-e túlzottan francia nacionalistaként viselkedni. Szánalmas társaság.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 15:22:09

@lavór:

Rádcsukom az ablakot, szalonképtelen vagy.

2014.10.07. 15:22:32

@$$$=$$$: Azért volna pár kérdésem:
-vajon mi volt a bizottság párt szerinti megoszlása? Mennyi volt a jobboldali és a baloldali olitikus? Ki tartózkodott?

- Mikor küld a fidesz képviselőt a Dumába?
Miért törleszkedünk a széthulló, rothadó , üzemképtelen EU-hoz? Ja, a pénz, az a fránya pénz!

Szelid sunmalac 2014.10.07. 15:22:45

@Szúnyog: Mhm. Ez egy igen reszletes es sokatmondo magyarazat volt.

lavór 2014.10.07. 15:22:47

@Istóczy úr:

Jaj nekem, most mi lesz? :D

2014.10.07. 15:26:18

@Szúnyog: " a ballib az a magát baloldalinak mondó (arról fingja sincs, mi az, hogy bal), meg magát liberálisnak mondó (a liberális számára azt jelenti, hogy aki nem ért vele egyet, az náci) akárki, akinek semmi nem szent, ami hazafias, vagy keresztény, de tolja a multikultit, a buzulást, a drogot, s mindenféle devianciát"
Hiszen te definiálod így a ballibet. Tehát magad leírod, hogy te egy keresztény, hazafias náci vagy. Így érzed? Orvos már látott?

2014.10.07. 15:27:14

@Istóczy úr: Nem lehet. Kell a pénz.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 15:32:29

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Messze nem arról szól. A pénz mindenképpen megvan már a biztosi poszttal együtt. Tartok tőle, hogy bármilyen biztos is lesz végül, valamilyen szélsőliberális intézkedés lesz a fő műve, és azzal fog majd házalni a következő osztáskor, mint ahogy most is a zsidó haverjaival dicsekedett, és hogy nem tetszett neki a bolsik kiszorítása.

nu pagagyí 2014.10.07. 15:45:20

"Navracsics tökéletes szimbóluma annak a pár százezer magyarnak, akinek elege lett az itteni viszonyokból"

Folytatva a logikát...
Alig várom már, hogy Orbán is elmeneküljön, mert elege lett az itthoni viszonyokból.

nu pagagyí 2014.10.07. 15:53:57

@Istóczy úr: Navracsics következetes. Aki a pénzt adja, annak nyal. Ha belegondolsz, te sem csinálod másképp.

turista a saját országában 2014.10.07. 16:50:46

@Helyes Írás: "Mert 2010 előtt frankó volt itt minden, csupa Ajrópa, ugye? Volt sajtószabadság, kiegyensúlyozott média,..."

Minden elfogultság nélkül mondom, 2010 előtt a mostaninál fényévekkel jobb világ volt, kiskancsó. Persze nem neked és a fajtádnak, pártnyalonc.

turista a saját országában 2014.10.07. 16:54:53

@Istóczy úr: A meztelencsiga mindig oda nyal, ahová kell. Akár ki is fordul korábbi önmagából.

dr doktorka 2014.10.07. 17:03:06

Mekkorát röhög az ember ezeken a szolgasorsú fidióta birkákon, amikor ott ülnek a bizottság előtt teljesen leégve, mert Hegyeshalomon túl már nem müködik az a pár szavas "tudás" készlet, hogy
Liberális!
Rezsicsökkentés!
Orbán Viktor világelme!

Aztán ott ülnek ezek a félázsiai orientációjú csicskák, aztán izzadnak mint a koca a vágás előtt.

turista a saját országában 2014.10.07. 17:05:50

@Szúnyog: "akinek semmi nem szent, ami hazafias, vagy keresztény, de tolja a multikultit, a buzulást, a drogot, s mindenféle devianciát, aki semmiben nem azonosul azzal, ami egy hazafinak szép, vagy éppen fájdalmas, afféle érték nélküli kretén."

Először is: a neohorthysta, orbáni keresztényfasiszta maffiaállamrendszer minden, csak nem keresztényi alapokon nyugszik. "Akinek nincs semmije, az annyit is ér."

Nem, a liberális nem erről ismerkszik meg, max a te hülye fejedben. De magával egyenrangú, vele azonos polgári és emberi jogokat megillető állampolgárként tekint pl. a homoszexuálisokra. Szemben veletek, akik tuszkolnátok kifelé őket az országból.

na__most__akkor 2014.10.07. 17:10:24

Kedves barátaim! (Egyelőre maradjunk ennél a megszólításnál, ha mást kapok vissza, azt is elviselem.)
Amint olvasom, itten ezen a blogon magyarozunk rendesen. Na most akkor tanuljátok már meg, BASSZAMEG, hogy a magyar nyelvben (figyu, nem a Magyar nyelvben) a népnevek kisbetűsek.

Nem Angolok Franciák Olaszok és Románok, hanem angolok, franciák, olaszok, románok.
És írásjelek után szóközt írunk, és a magyar nyelvben ékezeteket írunk. Sok-sok ékezetet.
Nyelvtannáci vagyok? Igen.

"Nyelvében él a nemzet."
Ismerős szöveg?

Libsibolsiztok, fidesznyikeztek, zsidóztok - leszarom. Olcsó szöveg, tizenkettő egy tucat, ára öt forint (nincs kisebb címlet).

A magyar nyelvet nem hagyom lezülleszteni. Ha a magyar nyelvet valaki elkezdi lerontani anglicizmussal, ékezetnélküliséggel, mindenféle nyelvtani hibával - még a hülye vindóz alatt is van/lehet/lehetne helyesírásellenőrzés - akkor azt mondom neki, hogy menjél te a picsába.

Elnézést, ha valakiknek a lelkivilágába gázoltam.
Szándékos volt...

dr doktorka 2014.10.07. 17:12:44

@Istóczy úr:

Idióta, a magyar NER jobbágyság azért megy külföldre, hogy a középosztályhoz illetve azon felülhöz tartozzon.

És ez sikerül is nekik!

Nem úgy mint neked a 48 ezer forintos közmunkás béreddel.

no_successful2 2014.10.07. 17:48:44

@torró:

""meglásd visszajönnek a kommunizmus rémei! Ezeket visszaeszi a rosseb" "

És milyen igaza volt !!

Azok a szarháziak összesen 12 évet ültek még a nyakunkon (az után a 40 év után) most meg ajvékolnak, mikor már mindenkinek tele lett a töke velük.

no_successful2 2014.10.07. 18:05:52

Folyton ezen rugózik mindenki, hogy mi az a ballib, holott ez egy politikai vonulat meghatározása. Mondhatni, a ballib fogalmát tulajdonképpen nem is a jobboldal találta ki, hanem a magukat baloldalinak, ill. liberálisnak nevező pártok bútoroztak folyton össze. Így meghatározásuknál nem lehet nem összevonni akár verbálisan is, az egyébként két külön politikai eszmerendszert hiszen pl. a baloldal egyáltalán nem balos erőként működik (nálunk legalábbis)! Egyszerűen sodródik a neoliberalizmus farvízén folyton összefonódva vele hatalmi, és politikai síkon is.

fehérfarkas 2014.10.07. 22:02:59

@Sexual Harassment Panda: "Ha egy szoci jelölt kapta volna akkor biztos kapta volna, akkor mibden rendben lenne."

Kovács László adóügyi biztos
Balázs Péter regionális politikával foglalkozó biztos
Andor László (előtte az EBRD igazgatósági tagja) foglalkoztatási és szociális ügyekért felelős biztos

fehérfarkas 2014.10.07. 22:06:58

@Janos432: "Jól jellemzi ez az egész eset Európa miben létét. Egy normális világban egy Martin Sonneborn kaliberű alul iskolázott egyén legfeljebb vizet vihetne egy Navracsics Tibornak, nem a Mein Kampf-al bármiféle összefüggésbe hozni és rajta számon kérni. Én a Navracsics helyében rég felálltam volna és megköszönve a lehetőséget közöltem volna, hogy ebben a cirkusz komédiában nincs értelme tovább részt venni. De az országnak sincs szüksége erre a sok süket, magát pártatlannak és demokratának nevező dezinformált egyén kritikájára."

De a pénzükre bezzeg szükségünk van, ugye? Mert anélkül ezzel az unortodox gazdaságpolitikával már Etiópiát is alúlról súrolnánk.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.07. 22:33:35

@fehérfarkas:

Az EU összesen a teljes magyar GDP (30 billió forint) 3%-át "adja". (Most ne is menjünk bele jobban, hogy mi mit adunk stb., mert még jobban terelnétek).

Ez a 3% választ el minket Etiópiától, EU-agitpropos "barátom"?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.08. 01:07:10

150 ezer forint körüli a nettó átlagfizetés Magyarországon. Ennek a 3%-a 4500 forint.

Amikor azt mondja a hazaáruló oldal, hogy az EU itt valami hihetetlen gazdasági fejlődést okozott (és ami nélkül most Etiópia alsó felével lennénk pariban), az olyan, mintha valaki 150 ezer forint helyett 154 500-at keresne (plusz onnantól mindenbe beleugatna az, aki adja a többletet, de hagyjuk is).

Vajon számolni nem tudnak? Az könnyen lehet, bár a 4500 forintnál biztosan többért hintik az igét. De az aljas propagandára nem mentség ez sem.

Janos432 2014.10.08. 07:36:13

@fehérfarkas:
Szóval azt mondod, hogy a pénzért cserébe el kell viselnünk mindenféle megaláztatást és úgy kell táncolnunk, ahogy az EU fügyül, még ha ezzel prostituálódunk is? A gondolkodásodon látszik, hogy a kommunizmusban szocializálódtál. Egyébként hidd el az EU nem a két szép szemünkért ad támogatást. A tőkének nem ez a jellemzője és az EU sem a ma született bárányok gyülekezete. Gondold el, ahol egy Szanyi Tibor szavazati joggal bír.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.08. 09:56:49

@Janos432:

Nem simán egy Szanyi bír szavazati joggal, meg egy Újhelyi, hanem miután ezek itthon a legalja voltak, listavezetőként jutottak ki.

Az előző példámmal, a havi 150 ezer forint mellé úgy ad az EU 5 ezret, hogy minden nap az arcodba tolja, hogy ő tart el téged, és nemcsak az 5 ezer forint elköltésébe szól bele, hanem a másik 150 ezerébe is onnantól.

Marha jó üzlet.

És akkor ne is menjünk bele, hogy mi mit adunk cserébe. Elég, ha megemlítem, hogy a 2004-es EU-csatlakozás után 4 évvel már gyakorlatilag államcsődben voltunk.

(Ha erre reagál bolsi, nyilván nem az első felére fog, hanem nekiáll világválságozni, ami úgy kellett nekik, mint egy falat kenyér.)

csak egy néző 2014.10.08. 10:52:01

@Istóczy úr:
"Orbán Viktor elmondta: mind a szakszervezetek, mind a munkaadók osztják azt az álláspontot, hogy "ha az előző hét évben volt valami jó az unióban, akkor az az volt, hogy a kohézión keresztül munkahelyeket és gazdasági növekedést tudott elérni olyan országokban, ahol erre egyébként önerőből nem lettek volna képesek".

fehérfarkas 2014.10.08. 12:05:44

@Janos432: "Szóval azt mondod, hogy a pénzért cserébe el kell viselnünk mindenféle megaláztatást és úgy kell táncolnunk, ahogy az EU fügyül, még ha ezzel prostituálódunk is? A gondolkodásodon látszik, hogy a kommunizmusban szocializálódtál. Egyébként hidd el az EU nem a két szép szemünkért ad támogatást. A tőkének nem ez a jellemzője és az EU sem a ma született bárányok gyülekezete. Gondold el, ahol egy Szanyi Tibor szavazati joggal bír."

Látszik semmit nem értesz az EU-ból, csak a kormányzati propahantát hiszed el.
Az EU nem a magyarokat alázza meg, hanem van egy értékrendje és szabályai, amit a tagjaitól elvár. Nem volt kötelező belépni az EU-ba. De ha beléptünk, akkor a játékszabályokat be kell tartani.
Az EU legnagyobb hibája, hogy a szabályait dúrván megsértő tagállamait nem tudja kizárni.
Mert az Orbán-kormány ezt érdemelné: a kizárást.
Igaz, ennek mi magyarok innánk meg a levét, de legalább akkor az Orbán agitpropját benyelő magyrok millióinak végre felnyílna a szeme, hogy Orbán csupán kirabolta őket, és az EU ellenes szabadságharcos szologenek csupán figyelemelterelések voltak.
Viszont az előnye az lenne, hogy a magyar nép többet diktátorjellegű tolvajokat soha nem szavazna meg vezetőnek, hanem oda küldené őket, ahová valók: a börtönbe olyan sok évre, hogy még a műanyag lakat is rájuk rohad.

Egyébként pedig a demokrácia, és a piacgazdaság nem az EU miatt kell nekünk magyaroknak, hanem saját magunk miatt: egy jól működő demokráciában és piacgazdaságban sokkal jobb élni, mint diktatúrában (orbáni fedőneve: illeralizmus) és tönkrevágott gazdaságban (orbáni fedőneve: unortodoxia). Ráadásul békés és korrekt politikai és gazdasági kapcsolatokkal a gazdaságunk is jobban fejlődik, mint szabadságharcokkal a multik/bankok/külföldi tőke/energiacégek/tisztességes magyar kiskereskedők/tisztességek földművesek ellen.
süti beállítások módosítása