Az én internetem - blogni fogsz

2011.07.22. 21:43 lostrider

Akkor kezdtem el olvasni, amikor még nem tudtam, hogy mi az a blog. Most már nem tudom, annyiféle van, de akkor még nem tudtam. A gyerekneveléstől Köcsög úron át a kertes ház mizériákig, egy-egy elvetélt politikai gondolat, bölcsesség, mindennapi történetek, de leginkább életvezetési tanácsadás. Minden szava arany, csak ritka. És ne feledjük: van havi pina!

Punks not dead (de) átalakul. Simpson family, itthon.

 

Szólj hozzá!

Címkék: személyes kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://apamsecret.blog.hu/api/trackback/id/tr53088535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása