Az én rádióm - vége

2011.03.31. 21:45 lostrider

 Szintén a szinte mindennapi rutin része (volt). A mai nappal pedig véget ért. A cirkusz folytatódik, nélkülük. Minden hibájával, elfogultságával, személyes érzelmeivel, szakmaiságot felrúgó, fél-amatőr bájával képes volt helyenként az én hangomon megszólalni. Mutálva ugrált, de néha eltalálta azt, ahogy én is. (Ennek a parányi szigetnek pedig nagyon örül az ember, mert sokszor az az érzésem, hogy én megyek a menetiránnyal szemben, és van abban valami megnyugtató, hogy más is eltévedt.) Nem egy elegáns orchidea, nem képes a teret egymaga betölteni, csak egy mezei virág, a réten kellemes háttérzaj/szín. Nem siratnám, ha rét egy picit változott volna, mintha onnan, kicsit baloldalról valami hiányozna, de igazából csak ott, kicsit baloldalon volt ez a valami. Ezt a valamit pedig megszerettem. Mondom: minden hibájával együtt. 

Szólj hozzá!

Címkék: személyes kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://apamsecret.blog.hu/api/trackback/id/tr792789597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása